lördag 21 september 2013

Allmänt prat!

Hej vänner!

Just nu har jag en enorm lässvacka har knappt läst något den här månaden, jag menar det bara typ 50 sidor i "the Maze Runner". Sedan har jag ju läst annat, till exempel "Körkortsboken" och ett litet häfte kallat "Vägmärken och Vägmarkeringar". Men annars är livet rätt så segt på läsfronten, hoppas på att en ny bok kan pigga upp!

När jag inte pluggar till körkortet, eller till något i skolan, sitter jag för det mesta och kollar på serier. För det första har jag tittat ikapp på Glee, jag slutade kolla i mitten av tredje säsongen men när Cory Moneith dog kände jag att det var dags att börja titta igen. När jag hade sett klart hela fjärde säsongen började jag titta om på serien och jag är nu på säsong två!


En annan serie jag har börjat kolla på är Last man standing, sedan har jag sett klart på Broadchurch! Aaaah! Jag tyckte att den som var mördaren verkade skum från typ tredje avsnittet, ingen trodde mig, jag hade rätt!!

1 kommentar:

  1. Usch, jag tyckte slutet på Broadchurch var så himla vidrigt! Hade mycket hellre velat se typ sonen eller nån göra det. Men alltså David Tennant <3

    SvaraRadera