onsdag 1 augusti 2012

Augusti-böcker!

Juli har flugit förbi, men lite har jag hunnit läst! (Sweet Evil, The Host)

Nu laddar jag upp för att läsa mer i augusti. Några böcker jag tänkt mig är:

The Iron King
Jag har läst över hälften nu,  jag gillar verkligen sättet som Julie Kagawa skriver på. Recension kommer inom kort!

Hundraåringen
Nästan hela min familj har läst boken och haft många goda skratt. Den står i bokhyllan och är näst på läs-listan.

Divergent
Fått många jättefina recensioner av bokbloggare runt hela världen. Har även denna i bok i hyllan.

Paranormalcy
Både hyllad och kritiserad, men Becca Fitzpatrick gillade den och jag gillar beskrivningen.

Utkommer Augusti 2012:

'5 Most Wanted' av utkomna böcker Augusti 2012:

Defiance - C. J Redwine
 Defiance (Defiance, #1)
 (416 sidor, 28:e Augusti 2012)


Glitch - Heather Anastasiu
Glitch (Glitch, #1)
(371 sidor, 7:e Augusti 2012)


Earth Girl - Janet Edwards
 Earth Girl
 (358 sidor, 16:e Augusti 2012)

Touched - Cyn Balog
 Touched
(320 sidor, 14:e Augusti 2012)

False Memory - Dan Krokos
 False Memory (False Memory, #1)
 (336 sidor, 14:e Augusti 2012)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar