fredag 21 september 2012

Ny Design!

Var lite trött på det grå-lila temat så jag gjorde en helt ny design! Med lite nya grejer...

Nytt:
-Om mig
Nu finns det en flik där ni kan läsa lite mer om vem jag är!

-Email
Det finns nu en email-adress där ni gärna får skicka något till mig! (Jag tar gärna emot tips om hur bloggen kan bli bättre!)

-Boktoppen 
Här kan du se vilka böcker och serier som ligger på topp hos mig!

-Bloglovin
En knapp så att ni kan följa mig på bloglovin!

Lite kul fakta om headern: Jag vill alltid göra något med mina 'headrar' som representerar någon av mina favoritböcker (innan har det varit Harry Potter och The Hunger Games) nu var det dags för the Immortal Rules! Därför har jag satt 'Blood of Eden'-märket i o:na!

Hoppas ni ska gilla det nya på bloggen och fortsätta att titta in! Varenda liten besökare gör mig jätteglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar