onsdag 11 december 2013

Elfte December: Mysigaste bästa kompisen i en bok

Det finns hur många mysiga bästa kompisar som helst i bokvärlden! Några av mina favoriter är Ron & Hermione, Gale, Vee, Gitta, Jamie och Jay. Men allra mysigast måste nog ändå Puck (The Iron Fey) vara! Med ständiga underhållande kommentarer, ett stort kärleksfullt hjärta och förmågan att alltid finnas där är han en sådan karaktär som jag önskar att jag skulle kunna vara vän med i verkligheten!





Var med i min Julkalendertävling!

1 kommentar:

  1. Men hjälp vad svåra frågor du ställer hela tiden! ;) Kan man få välja flera? I så fall säger jag Ron & Hermione från Harry Potter, Gwen från Rubinröd, Asha & Sam från Tyst, Christina & Will & Uriah från Divergent, Raffaela & Santangelo från Jellicoe Road, Cora & Nellie & Michico från The Friday Society, Rebecka från Cirkeln... För att bara välja några... ^^

    SvaraRadera