tisdag 24 december 2013

Tjugofjärde December: Det bästa med julen!

Jag älskar som jag tidigare sagt det mesta med julen. Men vad jag gillar allra mest är gemenskapen som man känner under julen. När man går på stan och ser alla som springer runt och letar efter saker som de kan köpa till deras nära och kära. När hela familjen kommer hem och man äter mat och bara är med varandra. Det finns så mycket som händer i december som bara skriker gemenskap och givmildhet t ex musikhjälpen och organisationer som jobbar för att alla ska få en fantastisk jul. Det är något som gör mig mycket stolt över mina medmänniskor!


GOD JUL TILL ER ALLA!


Var med i min Julkalendertävling!

2 kommentarer:

  1. Svar: Håller med dig! Gemenskapen är helt klart det viktigaste. :D

    SvaraRadera
  2. God jul!! :) Jag älskar precis allt med julen, så det är svårt att bestämma bara en sak. :)

    SvaraRadera