tisdag 17 december 2013

Sjuttonde December: Detta önskar jag mig mest i jul

Svår fråga, eftersom vi redan har bockat av vad jag önskar mig mest inom bokvärlden så tänker jag hoppa till något helt annat. I år har jag haft svårt för att komma på grejer som jag vill ha, jag önskar mig väl lite porslin, det är ju alltid bra och ha. Men mest önskar jag mig nog pengar till en telefon. Min håller nämligen på att tacka för sitt arbete de senaste knappa 3 åren! Dock så tycker jag att pengar är en relativt tråkig present och hoppas på att min familj är bättre på att komma på vad jag önskar mig än vad jag själv är!



Var med i min Julkalendertävling!

1 kommentar:

  1. Svar: Jag önskar mig en Kindle Paperwhite. Har länge velat prova på e-böcker (mest för att de är otroligt billiga på amazon..^^) men tycker inte om att läsa varken på datorn eller mobilen, så hoppas att en läsplatta ska vara det rätta för mig. :)

    SvaraRadera