måndag 13 januari 2014

Detta med recensioner...

Jag vet, jag har varit extremt dålig på att skriva recensioner den senaste tiden. Det har varit väldigt mycket och jag har bara inte haft tid. Men nytt år och nya tag, eller hur? För det första har jag kommit på mig själv med att krysta ut recensioner bara för att de ska bli långa. Vilket är helt fel! Jag ska därför börja korta ner mina recensioner, för vem vill läsa när jag bara ordbajsar? Långa recensioner blir det bara när jag verkligen har mycket och säga, men jag kommer inte att sitta här och krysta fram recensioner! Jag ska därför börja med något nytt också: minirecensioner! Det vill säga flera små recensioner i en, den första kommer upp på lördag! Sedan ska jag försöka komma ikapp med recensionerna nu, det ligger några och väntar på att bli skrivna...

1 kommentar:

  1. Jag gav upp att skriva recensioner typ ett halvår och nu när jag ska komma igång igen känns det lite övermäktigt... Men jag valde att prioritera de böcker jag hade något att säga om :) gör precis som du vill, säger jag! Om du vill skriva långa eller korta, läsaren kommer märka om du gillade att skriva det och då fortsätta läsa :)

    SvaraRadera