måndag 3 februari 2014

Serietips!

För er som inte visste det så är jag inte bara boknörd utan även en tv-serienörd! Jag tänkte att jag skulle tipsa lite om de mina favoriter som jag just nu håller på att titta igenom (ja, det är därför det är lite dött här på bloggen!).



Tittade igenom hela första säsongen i våras och nu håller jag på med andra! Fantastiskt spännande med alla Emily's hemska hämndplaner och alla relationer som ska hållas i schack!



Denna fantastiskt spännande serie som nästan alltid slutar med en cliffhanger. Jag gillar att man alltid märker att varje problem hänger ihop på ett genomtänkt sätt.



Spin-off på TVD som håller måttet. Här får man följa originalvampyrerna nu när de har lämnat Mystic Falls. Lite vuxnare och mörkare än The Vampire Diaries!



Det här är en av de mest välgjorda serierna som jag någonsin har sett. Jag älskar hur varje avsnitt är som en film, en fantastiskt asgrym film. Jag älskar det!



En all-time favorite som är tidlös och alltid passar sig. Jag började titta på detta när jag var ungefär sju år gammal och det gick på TV och jag har varit fast sedan dess! Ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar