torsdag 13 februari 2014

Uppdatering: Den olästa veckan (Stjärnmärkt)

Ja jag kan ju säga att det rullar på här, men långsamt... Har mycket plugg den här veckan (sju skoluppgifter...) så ja det blir mycket plugg och lite läst. Dock har jag kommit på ett system för att ska bli färdig med skolarbetet snabbt och även läsa mycket. Jag tar en uppgift per dag och när jag har skickat in en uppgift får jag glömma skolarbetet resten av dagen och bara fokusera på att LÄSA!


Jag har typ läst halva "Stjärnmärkt" nu. Det är intressant att den enda karaktär som jag knappt finner intressant alls är huvudkaraktären Cate. Hon är lite för blek i jämförelse med de andra karaktärerna. Dock älskar jag på något konstigt vis Maura fortfarande och så självklart Tess! Men vi får se hur det hela utvecklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar