tisdag 29 april 2014

Målet är nära och lässtopp(?)

Nej, jag har inte glömt bort er jag lovar! Jag har bara haft väldigt fullt upp det senaste! Om ni inte redan visste det så tar jag studenten om bara lite mer än en månad. EN MÅNAD! Sedan har jag typ 23 dagar kvar på mig att lämna in alla mina uppgifter, vilket betyder att jag drunknar i skolarbete, plus att jag har seperationsångest inför att lämna skolan! Detta betyder att jag varken har hunnit läsa eller skriva här särskilt mycket.

Nu är det nog med ursäkter och till det roliga. Jag har nämligen tagit ett lässtopp. What? What?! WHAT?! Jo, jag ska förklara mig. Jag har bestämt mig för att jag har så mycket att göra att jag har inte tid att sätta mig in i en bok för tillfället, vilket kan göra att jag inte upplever berättelsen som så fantastisk som den är! Så jag har bestämt mig att jag inte ska läsa förrän den 23 maj då alla arbeten i skolan ska vara inlämnade. Detta blir också som en liten morot, för då kan jag verkligen gräva ner mig i alla fantastiska böcker som står här hemma olästa.

Jag har även skapat mig en annan morot, nämligen att det är en viss bok som jag ska få köpa så fort jag har skickat in det sista arbetet, nämligen den här:

Sweet Reckoning (The Sweet Trilogy, #3)
 
Jag älskade den första boken, jag älskade den andra boken, så förväntningarna är minst sagt höga på denna avslutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar