onsdag 21 november 2012

En liten Julkalender!

Jag kom på en liten finurlig idé för några veckor sedan! Som jag nu har finslipat lite... Ni vet säkert hur det har gått en liten Julkalender på tv:n sedan tidernas begynnelse, typ... Tja, nu kom jag på att man kanske skulle ha en sådan på bloggen också! Jag har lite funderingar på böcker som jag kan ta, men jag har inte bestämt mig! Just nu är jag på jakt efter böcker med 24 kapitel som man kan läsa under dessa dagar!
Upplägget kommer att bli som "läs med mig"-inläggen, alla inlägg kommer även att ligga där under!
Inläggen kommer att komma upp samma tid varje dag och ha samma upplägg, mer detaljer får ni de 26/11 då jag även tänker avslöja vilken bok det är vi ska läsa!

Jag behöver din hjälp med att ge förslag på böcker antingen i kommentarerna eller via ett mejl! Senast den 24/11 vill jag ha in ditt förslag. Jag vet att det är lite tid, men jag vill kunna presentera boken så snart som möjligt så alla som vill vara med ska hinna få hem boken! Självklart behöver du inte veta hur många kapitel boken har! Låt inte det hindra dig!
Tipsa gärna dina vänner och låt oss alla skapa en mysig bokälskar-tid tillsammans!

1 kommentar:

  1. Ett förslag är ju Törst av Richelle Mead som jag nu sett har exakt 24 kapitel! Eller Twilight...

    SvaraRadera