onsdag 25 mars 2015

Utamattande berättelse?

Tänkte på en sak! Nu de senaste dagarna har jag skrivit rätt så mycket på min berättelse. Ett bra antal timmar per dag, vilket är jättebra eftersom jag då kommer in i min egen berättelse på ett helt annat sätt. Sedan skriver jag också väldigt långsamt så det är bra att jag kan lägga så mycket tid på skrivandet.


Men jag har märkt att jag blir tröttare, utmattad liksom. Först tänkte jag att det kan ha något att göra med att jag sitter stilla eller arbetar vid datorn hela dagarna, men sedan funderade jag på om det inte kan vara så att det kan vara karaktärerna som utmattar mig? Det är en väldigt intensiv period som utspelar sig i min berättelse just nu, så kan det vara det som gör mig lite trött?

Bara en liten tanke! Tänkte att det kunde vara kul att höra om någon annan känner igen sig i att ens karaktärer tröttar ut en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar