lördag 27 oktober 2012

Lite dåligt med läsningen...

Det är går lite långsamt att läsa just nu. Jag har helt enkelt inte haft tid till att läsa så mycket de senaste veckorna. Skolan och annat har ätit upp mycket av min tid. Nu hoppas jag på att kunna läsa ut Immortal Beloved i helgen och recensera den nästa vecka!
Jag har tre böcker som står och väntar på mig i hyllan, varav en har stått där ett tag för jag vill inte börja läsa den för då kommer jag inte kunna sluta. Så klart är det "Insurgent" jag pratar om (Divergent #2) men jag firade även födelse dag i veckan och fick då ett tillskott på två böcker! Det blev:

- The Iron Queen (The Iron Fey #3) av Julie Kagawa

The Iron Queen (The Iron Fey, #3)


- Älskar-Hatar (You against me) av Jenny Downham

 You Against Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar