fredag 26 oktober 2012

Omslag till Sweet Peril!!

I tidigare inlägg skrev jag om hur kul det är när man får se ett omslag till en uppföljare för första gången, idag fick jag se omslaget till Sweet Peril (Sweet Trilogy #2) för första gången. Boken släpps troligen den 30 april 2013, men omslaget är nu här. Enjoy!
 

Sweet Peril (The Sweet Trilogy, #2)

Precis som den första boken är detta omslaget mycket fint, men den slår inte ettan... För det första så tycker jag att den är lite för olik Sweet Evil's omslag, jag menar, visst det är samma modeller men annars finns det ingen likhet. Jag gillar inte hur skuggorna faller på "Anna's" ansikte eller hur "Kaidan" ser lite förvirrad och nästan rädd ut.
Men i sin helhet är omslaget mycket fint, men inte riktigt som jag föreställt mig! Men vi får ju i alla fall se "Kaidan" igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar