fredag 19 oktober 2012

The lost prince-omslag och lite till!

Som ni säkert vet är Julie Kagawa en av mina  favoritförfattare. Jag har läst böckerna The Iron King, The Iron Daughter (ska snart läsa tredje boken i serien The Iron Queen) och The Immortal Rules.
Men Kagawa är inte den som ligger på latsidan, nej, medan vi väntar med spänning på uppföljaren av The Immortal Rules så kommer hon ut med en ny serie, eller ja, inte helt ny...
The Lost Prince (The Iron Fey: Call of the forgotten #1) är en bok där vi får följa Ethan (Meghans lillebror) när han är tonåring. Jag har inte velat läsa vad den handlar om mer exakt eftersom jag inte läst hela Iron Fey-serien.
Hursomhelt har denna bok fått två olika omslag och jag slits lite emellan dom, USA:s omslag liknar ju den gamla serien, som jag älskar, men Storbritanniens ä ju snyggt och nyskapande!

The Lost Prince (The Iron Fey: Call of the Forgotten, #1)The Lost Prince (The Iron Fey: Call of the Forgotten, #1)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar