torsdag 8 november 2012

Faeries i fokus!

Jag beställde lite böcker igår och då hade jag som rubriken säger så hade jag faeries i fokus. Det blev 3 faerie-böcker och en zombiebok!

The Iron Knight 


The Iron Knight
Fjärde och sista delen i the Iron Fey. Som jag längtar att få se hur det slutar och efter att få läsa hur Kagawa får till det. Sedan blir det ju ännu bättre eftersom det är ur Ashs perspektiv!





The Iron Legends


The Iron Legends
Boken innehåller dom små berättelserna som Kagawa har skrivit om tiderna emellan böckerna! Spännande, spännande. Dock är inte omslaget lika snyggt som dom andra!





A Midsummer Night's Dream


A midsummer night's dream
Har velat läsa denna historien ända sedan jag läste The Iron King. Orginalhistorien om faeryland.





 


Alice in Zombieland




Alice in Zombieland
Zombieboken jag har längtat efter att läsa länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar