onsdag 18 december 2013

Artonde December: Favoritklipp i Kalle Anka

Åååh vad jag älskar den där timmen när man sitter framför teven på julafton och tittar på Kalle Anka. Jag älskar också att man aldrig lyckas hålla sig vaken under hela programmet! Men några klipp som jag absolut inte vill missa är: Kolibrierna! När de sjunger, jag tycker det är fantastiskt! Sedan har vi Kalle Anka som fotograf i djungeln! Vad kul det är med den där fågeln som är så irriterande! Sist men absolut inte minst är Kalle, Musse och Långben på husvagnssemester! Det är nog mitt absoluta favoritklipp. Lika kul varenda gång!



Var med i min Julkalendertävling!

3 kommentarer:

  1. Tomteverkstaden är nog min favorit. Men sen är även Kan du vissla johanna ett måste!

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag tycker faktiskt mest om den delen som kommer sist när de visar klipp från någon ny film. :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Askungen, Djungelboken och Robin Hood mest. :)

    SvaraRadera