fredag 6 december 2013

Sjätte December: Favorit-jultradition

Jag älskar det mesta med julen. Julbaket, saffrans-lussebullar, lucia, allt som har med julklappar att göra, granen, musiken, mörkret, Kalle Anka, snön, ja till och med stressen! Men om jag ska välja en jultradition som jag verkligen tycker om så är det en ganska ny tradition. Nämligen på julafton när vi sitter i vardagsrummet och äter julgodis på kvällen och så går vi runt i rummet och så får alla säga vad de är tacksamma för, något som hänt det senaste året alltså. Det är så mysigt för man blir så glad av att andra är glada!




Var med i min Julkalendertävling!

1 kommentar:

  1. Svar: Det som jag tycker är allra mysigast är nog julbaket innan själva julen. Att samlas ett gäng, lyssna på julmusik, ha roligt och baka massa gott till julafton. Mys på hög nivå! :)

    SvaraRadera