lördag 21 december 2013

Tjugoförsta December: En fiktiv plats jag skulle vilja besöka



Jag vet precis vilken plats jag skulle besöka om jag kunde. Nämligen The Capitol, Panem. Jag vill ju inte åka dit för att delta i Hungerspelen. Men jag skulle vilja åka runt och titta på de fantastiska byggnaderna, färgglada människorna och sedan skulle jag faktiskt vilja åka runt och titta på alla arenor. Det skulle vara så häftigt bara att se det hela!

Erkänn, ni vill också åka dit!


Var med i min Julkalendertävling!

1 kommentar:

  1. Svar: Ett ganska så tråkigt svar kanske, men jag skulle helst av allt vilja besöka Hogwarts. Så underbart det hade varit! Festmåltider i stora salen, leta upp alla hemliga gångar och rum, ha lektioner i magiska ämnen, traska omkring nere vid sjön osv.. Mys!

    SvaraRadera