söndag 20 januari 2013

Filmer jag ska se 2013

Och då menar jag på bio. Jag har planerat lite eftersom det är väldigt många böcker som blir film i år, samman lagt är det fyra filmer som jag vet att jag ska se! Har redan skrivit in premiärdatumen i kalendern, dock ska man ta dom med en nypa salt!


Beautiful Creatures Poster

Beautiful Creatures
Har inte läst boken än men den ligger högt på att läsa listan! Verkar som en spännande historia och jag älskar trailern! Tyvärr så är jag inte hemma på premiären så det får bli att se den veckan efter!


The Host
Älskade boken och är väldigt taggad inför filmen! Jag är lite orolig att dom ska ta bort en massa scener eftersom boken är så lång... 

The Mortal Instruments: Stad av skuggor Poster

City of bones
Läste ut boken för cirkus en vecka sedan och såg direkt på trailern. Den verkar som att den kommer att bli jättebra!

The Hunger Games: Catching Fire Poster

The Hunger Games: Catching Fire
Behöver jag ens säga mer! Jag är taggad till tusen på denna film och jag hoppas att den blir minst lika bra som den första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar