tisdag 29 januari 2013

Nytt i Hyllan [1]

Tävlingsvinster


Finale (The Hush Hush saga #4) av Becca Fitzpatrick
Den sista i hush hush, som jag har längtat! Jag tycker verkligen om denna berättelse, men jag ska vänta lite med att läsa den. Den som spar hon har!

The Lost Prince (Call of the Forgotten #1)
Den första boken i spin-off serien på The Iron Fey. Handlar om Meghans lillebror Ethan och hans äventyr. Jag längtar efter att få återvända till Nevernever och se vad Kagawa kan hitta på den här gången!


Tell the Wolves I'm home



Köpt


Blood Red Road (Dust Lands #1) av Moira Young



Obsidian (Lux #1) Jennifer L. Armentrout
Ska vara en mycket bra bok och den ska ha en bokbloggare i huvudrollen. Jag har varit så nära att köpa den flera gånger men det var först nu jag slog till!

The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer #2) Michelle Hodkin
Gah! Den andra boken om Mara Dyer! Äntligen, den förra boken slutade så otroligt spännande, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra!

2 kommentarer:

  1. Så många bra böcker! Hoppas du kommer tycka om Finale, tyckte den var helt okej och det blev faktiskt ett bra slut :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att böckerna äntligen har kommit fram. Hoppas att du tycker att de är bra nu också :)

    Obsidian och Dödsritten är två böcker jag också måste läsa snart. Är så sugen och nyfiken på dem.

    SvaraRadera