fredag 12 april 2013

Libster Blog Award

Fick denna fina utmärkelse av Petra (Petras Bokblogg). Tack så mycket!

Vad ville du bli när du var liten?
Ojoj, det varierade! Allt från veterinär till bibliotekarie till polis till allt inom nöjesbranschen.


Vad är du idag?
Idag är jag en sjuttonårig tjej som går andra året på Estetiska Programmet inriktning Media. Älskar allt inom filmbranschen!


Vart vill du helst resa?
Sydafrika, New York, San Francisco, LA, Sydney, Nya Zeeland!


Var ser du dig själv om fem år?
Då är jag 22 år, hmm, antingen så pluggar jag till att bli något inom Film och Tv eller så jobbar jag med det. Kanske bor jag utomlands...


Rött eller vitt?
Är det färger vi pratar om nu...? För rött är väldigt fint!


Sommar eller vinter?
Sommar, sommar, sommar! Tanken på att ligga ute i skärgården på en ö med en bok i solen, drömlivet!


Skog eller hav?
Skog! Älskar att gå runt och fundera bland höga träd och mossa!


Vad gör dig ledsen?
Så mycket! Krig och våldsamheter, barnmisshandel, djurplågeri...

Vad är det bästa du vet?
Att göra filmer. Stå framför kameran och bakom, en känsla som jag älskar! Vara kreativ och så klart böcker!

Sedan ska man skicka vidare den till fem andra bloggare, jag vet att många redan har gjort den men jag ska se om jag lyckas skrapa ihop fem som inte har det!

Jag taggar: Rebecca på Bokmalen, Johanna & Mathilda på Bokgläntan och Emme och Zozzo på Bokzoem! Yes, där har vi fem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar