måndag 22 april 2013

Uppdatering: Detta ska läsas [1]

Har varit lite dött här på sistone, detta beror helt enkelt på skolarbete, kalas och de där älskade lässvackorna! Men jag har nu lyckats komma en bra bit in i 'City of Glass', riktigt bra!

Nu är det så här att jag såg att Beate hade gjort en uppdatering på hennes bokköp-stopp, så det tänkte jag göra också! Detta är alltså böcker som ska läsas innan bokköp-stoppet kan avslutas. (Dock har vissa recex samt dispens-böcker inte kommit hem till mig än) Ska försöka uppdatera varannan vecka!

A Matter of Blood - Sarah Pinborough

Beautiful Disaster (Underbara Helvete) - Jamie McGuire
Born Wicked (Farlig Förmåga) - Jessica Spotswood

The Carrie Diaries - Candace Bushnell
Cinder - Marissa Meyer
City of Fallen Angels - Cassandra Clare
City of Glass - Cassandra Clare
Coveted - Shawntelle Madison

Dead Time (Tid att Dö) - Anne Cassidy
Don't Breathe a Word - Jennifer McMahon

Eld - Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg
Envy (Avund) - Anna Godbersen
The Eternity Cure - Julie Kagawa 
The Evolution of Mara Dyer - Michelle Hodkin

The Fault in Our Stars (Förr eller Senare Exploderar Jag) - John Green
Finale (Änglarnas Kamp) - Becca Fitzpatrick

Graceling (De Utvalda: Tankeläsaren) - Kristin Cashore

Luxe (Deluxe) - Anna Godbersen

Mind Games - Kiersten White

Obsidian - Jennifer L. Armentrout

The Raven Boys (Kretsen) - Maggie Stiefvater
Rumors (Rivaler) - Anna Godbersen

Shatter me (Rör mig inte!) - Tahereh Mafi
Shiver (Frost) - Maggie Stiefvater 
Soulless (Själlös) - Gail Carrgier
Soul Screamers Vol. 1 - Rachel Vincent
Sweet Peril - Wendy Higgins

3 kommentarer:

  1. Låter som en jätte bra idé att läsa klart vissa böcker innan man skaffar nya! Kanske skulle ta och göra det snart... snart som i efter en eller två beställningar! ;)

    SvaraRadera
  2. Är faktiskt en bra idé det här. Skulle man kanske göra..

    SvaraRadera
  3. Prioritera Tankeläsaren!! Fantastisk bok <3 och vad kul att du inspirerades lite av mig :)

    SvaraRadera