tisdag 2 april 2013

Sammanfattning Mars -13!

Böcker jag har läst (6):
- Blood Red Road (4.5/5)
- Foxfire (3.5/5)
- Obsidian (4/5)
- Själlös (3.5/5)
- The Evolution of Mara Dyer (5/5)
- The Fault in our Stars (5/5)


The Fault in Our Stars
The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2)


















Favoriten:

Måste jag välja?! Jag blev helt kär i två totalt olika böcker denna månaden. Nämligen The Evolution of Mara Dyer och The Fault in our Stars.
TEOMD var en uppföljare som jag fastnade i redan efter ett kapitel! De hade en blandning av kärlek, mentalsjukhus och skräck! Underbart!
TFIOS är en ensamstående bok som jag sträckläste. Det var så mycket blandade känslor, skratt och gråt på samma gång!

Övrigt som hänt i MARS 2013:
- Påsklov!
- The Host hade premiär på bioduken!
- Jag påbörjade mitt bokköp-stopp som gäller till sommaren (eller till jag har läst ut mina olästa böcker!)
- Bokrea!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar