söndag 14 april 2013

Vet ni en sak?

Om bara en månad fyller 'min bok och jag' ett år! Galet vad fort tiden har gått! I detta inlägg tänkte jag titta tillbaka lite på tiden som gått med bloggen.

Innan 14 maj 2012
Alla kanske inte vet det men jag bokbloggade faktiskt i cirkus ett halvår innan jag öppnade dörrarna för Min Bok och Jag. Detta var på en annan adress och plattform, men på grund av tekniska problem och att jag helt enkelt inte trivdes med plattformen tog jag en helg och flyttade allt från den gamla bloggen och hit.

Efter 14 maj 2012
Jag har så mycket att tacka bokbloggandet för. Till att börja med läser jag mycket mer nu, framför allt mer bra böcker. Jag får också chansen till att tänka igenom vad det är som jag läser! Sedan har jag 'träffat' så många nya underbara människor som finns därute någonstans. Jag har även fått många fantastiska boktips från dessa fantastiska bokbloggare. Nu är det en rutin som jag har att läsa igenom min blogglista minst en gång per dag!

Några specifika datum

27 juni 2012
Detta kanske inte är ett sådant speciellt datum för er, men för mig är det det! Det var nämligen dagen då bloggen fick sin första kommentar! Det var ett svar från en annan bokbloggare och jag blev verkligen jätteglad! Än idag tycker jag att det är så roligt att ni kommenterar mina inlägg!

19 mars 2013
Dagen då jag firade 100 kommentarer! Uppskattar varenda en av dem!

Men vad vore en födelsedag om man inte fick presenter?! Nu är det så här att själv har jag bokköp-stopp, dock så kommer mina dispens-böcker ut 30 april, vilket gör att jag nog får dem i tid till bloggfödelsedagen!
Fast inget i reglerna sa något om er...! Ni fantastiska läsare som tittar in varje dag och tar er tid att läsa och kommentera mina läsare, ni är verkligen anledningen till varför jag vill fortsätta! Jag tänker inte avslöja några detaljer, men fortsätt att titta in för att mer info kommer snart!

3 kommentarer:

  1. Hahah känner igen punkten första kommentaren!!! Hahah jag hoppade av glädje när jag fick min!

    SvaraRadera
  2. Åh! Nu blev jag nyfiken! Några fler ledtrådar tack? ;)
    Tycker visst att den första kommentaren är värd att fira! Jag kommer ihåg att jag tillägnade ett inlägg och en ny TBR-lista till personen som skrev den! :)

    SvaraRadera
  3. Yeay, vilka milstolpar :D tyvärr kommer jag inte ihåg datumet för första kommentaren eller vem som skrev den.... :( Ser fram emot det där som du kommer avslöja! :D

    SvaraRadera